Thursday 22 December 2011

Hallo.!
Today is the day.! 'Result PMR'
Hah..akhirnya saat yg aku nantikan sampai jugak..xda la nntikan sgt pn hakikatnye.
Yela,sbgai kakak yg prihatin kena la amek taw hal adik2..heheh prihatin la sgt.!
Sebenarnya,aku xtaw pn yg arinih result kluar.
Biasalah,aku mana layan tgok Berita.Surat khabar lagi la TIDAK..
Tp,bley jadi taw tuh sbb aku terasa prangai adik aku yg sorg tuh PELIK semacam je smalam..
So,Aku pun ajak la dye nak jog esok nye..

Kakak : Woi.!Jom jogging esok..
Abang@Adik sbnrnya: Aku amek result ar esok.!
Kakak : Oh..yeke.?haha~gelak cover~lupa plak aku enh..hehe.Laen kali la ye.!

Hah..terjawab la suda persoalan knapa dye mcm PELIK tuh..cuak rupanya.
Ceh,patutlah asyik post kat wall “Bukan mati pun kalau xdpat str8 A’s.”
Ayat nk sedapkan hati rupanya.
Akhirnya,keputusan yg dinantikan keluar jugak dan hasilnya…
6A 1B 1C..!!!
B : Kemahiran Hidup..Apa la kau bwat smpai KH bley dpat B.?
C : Mathematics..Subjek nih mmg ak da ARIF lagi BIJAKSANA sgt yg penyakit `M’ dye pnya pasal.!Kalau dpt D skalipun ak x TERKEJUT..!
Lepas tuh nak salahkan aku amek lebih masa kat dalam perut mak aku dulu..
Ingat apa.?Benda alah mcm tuh bley pungut dalam perut ke..?Karut nye org..
Yg menambah PANAS tuh bley plak nk demand hadiah gempak2..
Minta maaf la ye sedara mmg aku la org yg paling lantang bersuara ye..=] 

No comments:

Post a Comment

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite