Saturday 15 September 2012


Hye.!
Hari tu aku..erm , lost conscious tetibe!
Not so tetibe la ,
Aku biasa je rasa pening,letih,yawning yg sangat kerap & kadang rasa mcm palpitate waktu pagi .
Tp,aku takde la amek port sangat sebab aku rasa mcm tu semua benda biasa je bila lepas bangun tidur .
Biasa nye aku bley je tahan !
Tp hari tu terus..BLACKOUT !
Klinik pun tutup lagi jadi my mom amek alternatif laen dgn pergi klinik kerajaan je .
Dah nama pun kerajaan biasalah kalau ramai orang . Terpaksalah menunggu dan menunggu !
Treatment yg doctor bagi just masuk air dalam badan !
Malangnya,lepas doctor keluarkan jarum tu aku start rasa pening balik tp aku diam2 je la .
Kalau cakap pening balik , tak pasal dye cucuk lagi sekali !
Bila doctor check blood pressure , makin lama makin rendah . Sampai la 2nd time BLACKOUT !
So,doctor suggest yg aku kena tahan dalam wad .
And selama 24 jam aku kena tahan wad aku mula merasakan symptom SAKIT JIWA !
Just imagine , kiri kanan depan belakang ! Atas bawah tak tahu la , semua nye dah dying kot .
Sejam sekali je , nurse datang cucuk la , amek darah la , check BP la mcm2 .
Sekali sedut ! Banyak mana la dah hilang .
Rasa mcm nak jerit kat dalam wad tu ckp “Aku pengsan je la , bukan nya nak MATI pun!!!”.
Again ! bley rasa je la , kalau buat betul2 mau doctor tu campak aku keluar bangunan .
Bersabar je la yg mampu .
Finally , sebelum balik doctor bagitau yang aku ada Anemia and Hypotension .
Sangat seronok masa tu sebab dapat balik rumah dah !
Pasal penyakit tu , besok2 je aku amek taw !


No comments:

Post a Comment

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite