Monday 30 January 2012

gaji..gaji..gaji..

Salam 1Malaysia..

hari ni suda dapat gaji maa

gaji.?
xnak sebut gaji la,sebut upah je

bila sebut gaji tu macam xbest je bunyi nye


ok,
perasaan.?
seronok+excited jugak la
lagipun aku keje bukan nak duit sangat
just nak suka2 cari pengalaman
xsangka pulak bley jadi se'BUSY' sekarang.
ceh,tp
baek ape daripada aku duk rumah
asyik berkurung
paling tidak aku boleh bergaul
takde jadi katak di bawah kelapa..
now,
aku sangat seronok di tempat kerja 
and kenal orang baru
ade kak akma,kak hani,kak ani,wan 
and
the so ABANG Syafiq
padahal sebaya..
babo mira..!
laen kali pandang orang tu betul2
xpasal malu sendiri
padan muka kau MiRa..
amalkanlah selalu.
p/s : Kepada adindaku si Azam Campbell..
Takde nye kekandamu ini nak belanja McD pakai duit gaji sendiri.Aku taw bayar balik..!
Manyak sorry la bro wa tada itu murah hati meh..
Lu pigi cari laen tempat.

bluek2




No comments:

Post a Comment

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite