Friday 6 January 2012

Weekly Summary

welcome back to school.!
akhirnya masa yg ditunggu-2 telah pun tiba
inilah saat dimana
budak skolah dalam rumah aku nak blah
ke sekolah yg dicintai..hehe
sepanjang 3 hari start buka sekolah nih
beberapa perkara yg aku observe dekat 3 orang budak
iaitu Azamuddin,Asnah & Akramin.
Firstly,
Diorang akan bangun awal and bersiap tinggal aku sorang kat rumah
tp takpe sebab aku suka bila korang blah..haha
Next,
Diorang balik sekolah je terus makan+solat
and then,
 tido sampai matahari terbenam.
nikmat betul hidup dekat rumah ye..huh
masa time aku dulu (tahun lepas)
takde makna nye tido lepas balik skolah
abes skolah je
rushing pergi makan+solat
lepas tuh balik kelas sambung prep
*penat taw tak belum kira homework+nk study lagi
Lastly,
Bila malam pulak belum kul 10
dah lights off
So,
tinggal la aku sorang diri tak tido lagi
kerana apa.?
aku memang tak bley tido awal
since masuk hostel
kalau tido awal tuh memang ada yg tak kena la
tak pun penat sangat..hehe

No comments:

Post a Comment

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite