Sunday 1 January 2012

Tahun baru dinanti ke.?

Annyeong.!
Bye-bye year 2011 and welcome to year 2012
selamat tahun baru aku ucapkan.
seperti biasa di awal tahun yang baru
azam yang baru.
dulu2 aku punya azam ialah:
1.siapkan sume keje sekolah
2.rajin2 baca buku nak dpt pointer 3.5
3.ikut law maktab
4.dengar cakap mak ayah
5.and the rest is history.!
hahaha tapi
azam tahun 2012 nih
1.dengar cakap mak ayah (well sme mcm thun2 yg lalu)
2.nak dapat result yg baik untuk SPM.tak nak la dapat result mcm orang x pegi skolah
3.akhir sekali dapatkan Ferrari enzo merah sebijik.. agak gempak la jugak
dan akan mengambil masa yg panjang untuk di realisasikan..yeahh.!
but still azam jangka masa panjang bermula tahun ini..kikiki



My Enzo..

Well,
tahun 2011 ada begitu banyak peristiwa yg berlaku
aku sangat suka dan sayang dengan sume kenangan tuh
bila ingat balik jadi sedih dan terharu
yela,bkan apa ada some of member yg dah sambung blajar
tertinggal la aku nih kesorangan tak pergi mana.
Nway,aku sangat sebab member2 aku dah berjaya
dah rezeki diorang nak bwat cmne.
Bila2 nanti ada la rezeki aku pulak sambung blajar..!
Hopefully,sume member2 terus berjaya dan berjaya..

No comments:

Post a Comment

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite